förlåt....

Hej på er!
förlåt att jag inte har bloggat men min mobil är helt cp. men kan berätta om dagen:
vaknade runt åtta, eller snarare blev väckt-.- Klädde på mig och sånt och sen drog jag till Ida och hennes pojkvän. Var ju med dom igår också, fast nåra fler men dom var inte där:(
btw, sen tog jag, mamma och pappa tåget från norrköping till tc. Drog hem direkt, kom hem runt två. var typ död men satte igång oc rensa mitt rum lite. sen vid tre mötte jag amanda min älskling som jag inte träffat på länge i örnsbergs centrum. vi drog till lilje ( gå in på www.washappy.blogg.se om ni vill se vad jag köpte). vi var där i typ 3 timmar och flummade och allt. sen drog jag hem och träffade Nadja en snabbis för jag skulle lämna en grej till henne och aa, snacka. sen drog jag hem och käkä. skulle möta rebecca för hon skulle kanske skagga hos mig men det blev inte så. så träffade elena ist för pallar aldrig sitta hemma och ha tråkigt. vi var typ hemma hos mig och dunka musik m.m sen drog vi till elena. slaggar hära också så nu vet ni. imorn ska jag hem och städa itt rum ch sen träffa nån/nåra. Detta är slutet på min bibel;)
puss
image description
har inga bilder på mig i arkivet ch pallar inte ta en bild. //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0